Add Smilies

IT SANA SINI

Minggu yang sibuk.. Bersama kawan2 dan ehem2 + kerja... haishhhhh.. pa pun alhmdulillah aku still bernafas dan sihat walafiat.. :). Semakin hari watkan aku semakin smangat untuk berjaya. Bila dengar kisah orang lain, bagaimana kejayaan dyorang capai, idol2 aku cam bill gates dan mendiang steve job yang bermula dari bawah untuk berjaya.. Buatkan aku rasa semangat giler nak teruskan hidup nie.. Nak jadi seorang programmer yang berjaya.

Al kisah mnggu lalu hari Sabtu bersama AsyrulNizam pergi ke PC Fair Penag di Straits Quay Penang.. Mula2 aku x tawu tmpat tu kat mana. Hujan DErrrrr.  Dekat 30 minit jugak kami mencari tnya polis tnya kedai minyak.. Ingatkan Straits Quay tu nama jalan.. Last2..



Dah Macam Istana Meherongrong

Tu Dia Aku Gitaw Hampa X Caya


Ha... Amik kau!!! Stylo Giler Tempat Nie. Dh macam kat istana orang kaya. Straits Quay nie sebenarnya sebuah shopping mall yang baru dibina pada 1 2 tahun yang lepas. Sekarang baru siap n cantik sngat. Ianya juga berdekatan dengan Tesco Tanjung Bunga. Agak jauh jugak tapi serius x menyesal pegi. 


Peta Perjalanan


Oppss : Lupa tujuan asal nak g PC FAIR.. hahahha



Bila dh smpai sana tu sbnarnya agak frust jugak sebab space jualan kecik je. We both expected the bigger fair will be held. Xpe la alang jaoh2 dah sampai kan. Kilauan booth Razer Technologies wat aku rasa x tahan so aku ajak zam g lepak tngok Razer Gaming Keyboard n Mouse dulu.. haha. 


Sebenarnya aku dh minat lama dah brand nie.. :D



Satu model razer yang aku mmng minat giler
(TRON GAMING KEYBOAR)




p/s: Mana la tahu mybe akan angkat pasnie. :P


Err Kenapa Ada Pic Nie?? haha.. Kena tanya  sorang lagi la. :D
(NURSE AVIRA)

So tu lah dya slah satu program aku sabtu lepas.. Overall puas ati la. Banyak barang IT dh up to date. Juz kesal skit je harga hard disk mahal nak mampus. huhu. Thanks jika sudi baca entry kali nie. Hope to see u next time.. bubye.. :)







0 comments:

Post a Comment