Add Smilies

Ipad 3 keluar minggu Depan




Ipad 3 


Generasi seterusnya bagi tablet iPad keluaran Apple dilaporkan akan dilancarkan antara pertengahan bulan Mac dan April 2012, menurut satu laporan baru.
Menurut sumber di Apple, DigiTimes melaporkan yang iPad 3 akan dilancarkan dalam masa tiga hingga empat bulan lagi. Sumber itu mendakwa pengeluaran iPad 2 tetap tinggi, berkemungkinan dalam lingkungan 14 hingga 15 juta unit semasa suku keempat tahun ini, tetapi Apple akan mengurangkan tempahan iPad 2 kepada 4 hingga 5 juta unit dalam suku tahun pertama 2012.
Foxconn akan membina antara 9.5 dan 9.7 juta unit iPad generasi ketiga itu dalam suku tahun pertama menurut kepada laporan, dengan pengeluaran ditingkatkan pada bulan Februari.
iPad 3 dijangka lebih tebal sedikit daripada model generasi kedua, seolah-olah untuk memberi ruang untuk resolusi-tinggi Retina Display. Laporan awal dari seorang penganalisis mencadangkan yang iPad 3 akan dilancarkan pada bulan Februari, tetapi laporan baru pula menjajar lebih baik dengan laporan eksklusif BGR minggu lepas yang menyatakan Samsung akan mendedahkan tablet baru dengan resolusi paparan retina lebih baik di Mobile World Congress pada Februari ini.
Samsung dijangka akan menewaskan iPad Apple 3 ke pasaran dengan pelancaran tidak lama lagi selepas tablet baru diperkenalkan.  (sumber = foxnews)


p/s : Dashat tol, aku baru beli ipad 1 awal tahun nie.. zzzz.. x dapat la nak kejar gajet nie.

0 comments:

Post a Comment