Add Smilies

Baru Ada Masa


FUHHH!! Akhirnya ada feel gak nak tulis post. Sebelum2 nie bz skit ngan gadget yang baru dibeli. Overall aku puas ati giler la sbb dapat kepuasan selain daripada poket yang hampir koyak.. Ternyata agak berbaloi beli kedua dua gadget nie. Bukan apa, xnak la ketinggalan zaman.. cuba gak la kejar arus pemodenan IT nie..  hahahahaha.. So, ini la dua gadget terbaru aku.





SAMSUNG GALAXY Y

 





       








APPLE IPAD 1















 Kenapa aku beli 2 gadget nie.. alasannyer sbb aku nak cuba APPLE pnyer gadget and ANDROID ja disamping aku yang 1st time pakai brand SAMSUNG. Yela nak angkat  GaLaXy Ace x mampu lak coz budget x cukup. hu2






Kedua duanya mmberikan kepuasan.. graphic game untuk ipad  pun gempak dan bnyak application yang boleh kita cari. Mudah sahaja. Hanya ada sambungan internet or wifi  dan carilah seberapa bnyak application yang korang nak.  x kurang hebatnya GALAXY Y yang mana bnyak application yang menarik leh aku jumpa di android market or search sahaja di google.. 






Zaman skrng nie fon touchscreen dah boleh dapat pada harga ratus padahal dulu mahal giler. So, aku rasa korang patut try model2 baru di pasaran. Ternyata Android, Blackberry , Apple mendominasi pasaran fon sekarang nie. Sorry to say tapi SYMBIAN yang NOKIA pakai tu dah makin hancus.






p/s : ngah tertanya tanya berapakah elaun praktikal yang akan aku dapat nie. :D


Sekian post aku asalamualaikum...

~mada mada ne~

0 comments:

Post a Comment